Sfinte Iosife, tu ai iubit din fragedă copilărie virtutea îngerească a curăţiei, iar Dumnezeu te-a ales sa fi soţul feciorelnic al Mamei Fiului său. Aflând că logodnica ta, Fecioara Maria, a zămislit prin puterea Duhului Sfânt, ai înţeles că Dumnezeu doreşte să trăieşti în curăţie desăvârşită împreună cu cea care trebuia să nască pe Mântuitorul lumii. Astfel tu ai devenit modelul şi păzitorul sufletelor curate. Pilda ta, Sfinte Iosife, să înflăcăreze şi sufletul meu de dragoste fata de crinul nevinovăţiei. Ajută-mă să-mi feresc ochii şi urechile de orice lucru provocator, pentru ca inima mea să nu fie tulburată de gândurile şi poftele josnice. Păstrează-mă în tovărăşia acelor oameni care preţuiesc această virtute şi ajută-mă să am faţă de ei cel mai profund respect. Amin.

Tatăl nostru… Bucură-te, Marie… Slavă Tatălui…