Sfinte Iosife, bărbat după inima lui Dumnezeu, model desăvârşit de încredinţare în voinţa lui Dumnezeu, cât de departe sunt eu de acele sentimente care au umplut inima ta! Daca aş avea măcar în parte acea nădejde neclintită pe care o aveai tu în Dumnezeu, nu aş fi doborât de cea mai mică împotrivire. În fiecare zi îl numesc pe Dumnezeu „Tatăl meu” şi-i spun ca nădăjduiesc în El, dar cea mai mică încercare mă face să-mi pierd curajul şi să fiu abătut. Preaiubitul meu ocrotitor, căruia Isus şi Maria nu-i pot refuza nimic, dobândeşte-mi acea supunere totală faţă de voinţa lui Dumnezeu, care nu urmăreşte altceva decât să-l iubească şi să-l slujească, iar grija de celelalte lucruri o lasă mai prejos. Dobândeşte-mi acea nădejde statornica pe care n-o poate clinti nimic; acea nădejde plină de dragoste care mişca inima lui Dumnezeu; acea nădejde care ne sprijină în ispitele vieţii. Ea va fi cea mai dulce mângâiere în ceasul morţii mele şi-mi va deschide poarta veşniciei fericite. Amin.

Tatăl nostru… Bucură-te, Marie… Slavă Tatălui…

