Pr. Liviu Bălăşcuţi, în numărul din august a.c. al revistei „Actualitatea creştină”, semnalează un lucru deosebit de util şi de interesant: posibilitatea instalării textului Bibliei pe telefonul mobil. Am mers şi eu la adresa indicată de pr. Liviu (www.biblephone.net), unde am descoperit cu mare uşurinţă (eu fiind o persoană complet a-tehnică!) linkul de instalare a Noului Testament catolic în limba română (tot acolo există şi versiunile ortodoxă şi protestantă). Toată operaţiunea a durat cam 2 minute şi am remarcat deja o mulţime de opţiuni posibile pe mobil, cum ar fi căutarea unor pasaje după cuvinte din text sau după numărul capitolului / versetului, trimiterea de SMS-uri cu o anumită pericopă etc. Foarte simplu şi bine făcut, uşor de utilizat, o adevărată bucurie! Deşi sunt o îndrăgostită a textului tipărit, a cărţii ca atare, formula aceasta mi se pare excelentă pentru situaţii în care nu ai o Biblie la tine, în vreme ce, aşa cum ştim, din (ne)fericire, mobilul îl avem întotdeauna cu noi.

